GISSA NÅGON SOM ÄR GLAD !

Hej!
Jo jag är glad - massa väldigt mycket glad! Jag lyckades laga kameran så behöver inte skicka in den på lagning. ihihi bästa starten på dagen! Nu är jag så hungrig så jag dör snart, måste gå ner att äta något. Skulle ha träffat Filippa idag men det blir inget, alldeles för kallt ute! Vi tänkte äta pizza, sola och kolla runt lite på torget men vi hoppar över de idag.

Så ska ta och städa efter jag ätit sen fortsätta fota färdig med det jag höll på med igår :) / sanna
*kom ihåg att skriva mail till Anna* (annars glömmer jag..)

bilderna är tagna genom fönstret för bara 2 minuter sen!


Kommentarer
Postat av: a n n a

hahaha ;D



du är verkligen duktig på att fota Sanna =)

2010-01-09 @ 05:52:26
URL: http://anoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0