kvällblogg.

1.2.3 försöker lugna ner mig efter nån timma med tårar rinnande nerför kinderna och tusen tankar i huvudet. Ja, allt är inte så lätt jämt i min lilla värld. Speciellt inte när man har en förälder som ehm inte är helt frisk eller vad man ska säga ? .. Ibland vet jag inte vart jag ska ta vägen. Allt kom som en chock. Fast ändå inte , jag var ju förberedd på de lite grann, ville bara få det bekräftat. Så jag mår faktiskt väldigt bra ändå, helt ärligt jag mår toppen.

& som jag har sagt miljoner gånger, jag har verkligen världens bästa vänner och jag är så himla glad att jag har dom. & mamma, jag älskar dig miljader varv runt jorden och tillbaka igen, du är bara så bäst! ♥ / Sanna


Kommentarer
Postat av: Celine ♥

Fin blogg, kolla in på min ! :)

2010-01-28 @ 13:49:53
URL: http://ellineee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0