min kamera dammar ihop och jag ska till örebro i helgen.

Ja där har ni svaret på varför de är så lite bilder i bloggen, jag är för lat för att ta kort men imorgon så har jag lovat mig själv att fotat! Och sen har jag och mamma planerat med Fredrik att vi ska till Örebro i helgen på lördag, jag behöver byxor, underkläder o ett långt linne! Sen på kvällen kommer massa trevligt folk hit! Jag gillar't ♥

Just nu sitter jag och nördar spotify och ska strax lägga mig i sängen och kolla på någon film från voddler som jag fick igår och äta glass för de är gott. Sov så sött, hörs imorgon! ♥ / Sanna

jag är glad


Kommentarer
Postat av: a n n a

tack sötnos =) <3

du är verkligen en utav hfs bästa bloggare!

2010-01-30 @ 00:55:58
URL: http://anoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0