sommar ? - ja tack!

Haloj!
Nyvaken och klockan är halv 3, inte okej alls. Hungrig är jag också (precis som alltid... hah) & idag vet jag faktiskt inte vad som händer, Filippa ville ha med mig ner till samhället men Desse kanske kommer sen eftersom hon aldrig kom hit igår så jag fick tacka nej till F. Blir en soft dag idag , precis som alla andra dagar. Jag gillar't iallafall.

Någon som kan trolla så de blir sommar ? Är trött på vintern och denna kyla nu. Plus att jag känner på mig att sommar 2010 kommer bli toppen bra, att åka till Leksand iår igen med bästavän + hennes familj är planerat. Filippa och jag har redan planerat allt vi ska göra därborta, hemligstämplat precis som i somras. Massa minnen och hemligheter från i somras finns de, åh vad jag saknar't! ♥ / Sanna

leksand 2009♥







Kommentarer
Postat av: a n n a

ärr.. :/

det låter fint iaf =) får inte tatuera mig för mamma (a) x) <3

2010-01-09 @ 15:00:41
URL: http://anoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0