t r ö t t

godmorgon. *gäsp*
åååh vad jag är super jätte mycket mega trött. Jag var faktikst vaken kvart över 11 !!!!!! Ja ni läste rätt, jag kom upp i tid för engångskull. Fast de var bara för Frida & rebecka skulle kolla hit klockan 1 men de kommer klockan 2 istället så jag skulle kunna ha sovit lite mera.

Vet ni ? Inatt gick jag ju och la mig typ halv 3, slog på tvn för jag kunde inte somna och jag fastnade framför  Child in a million. De är barn som har ovanliga sjukdomar och måste opereras och sånt. Jag som är väldigt känslig började tjuta direkt.. De konstiga var att när ena barnet skulle operera huvudet. Alltså tog dom bort själva ansiktet först och sen delade dom på kraniet(?) för att kunne slipa rent det för det var bukligt. Varken mamman eller pappan såg värst nervösa ut eller började tjuta! Jag skulle vara livrädd att nått skulle gå fel eller nått om jag vore hennes mamma. Usch vad sånt är hemskt.. aja.

Nu ska jag försöka ta mig till köket och äta en riktigt bra frukost! / sanna



Kommentarer
Postat av: Julia

Du är jättesöt!

2010-01-04 @ 09:46:30
URL: http://juliaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0