22.06.2010

Sov hos Frida inatt. Vaknade runt 5 när hon skrek '' KAN DU SLUTA SNARKA?!'' Satte mig upp yrvaken ''okejokej!!'' la mig ner och sov igen. hahhahaa..........

Vaknde upp av solen imorse och så packade vi väskan inför stranden, låg där i någon timme, blev även fotad så bilder kommer upp någon dag är jag har tid att sitta vid datorn för att vädret inte är fint. Nu kom jag nyss hem iaf för Frida och jag får inte vara med varann för vi kan ju tröttna på varann (?), jag blir arg och ledsen. Vi känner väl själva när vi tröttnar.. Tur att vi är onda och har planer införn natten! Nej nu ska jag packa upp min väska sen ut i solen till Pekkilutt kommer hit, vad vi ska göra det vet jag inte men något blir det ju såklart. PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0