23.06.2010

Sov ju hos Pekkiplutt inatt, väckte henne klockan 10 och sa att nu får hon fan inte sova längre. "Okej" sa hon sen efter typ en kvart, "eller vänta vad var det du sa för något?" hahah trött kanske?

Sen har jag och pekka fikat hos mormor sen åkte vi hem och packa väskorna och hämta upp Frida sen ut till stranden och bada, sjukt varmt i vattnet. Sen åkte vi till hällefors och åt glass, satt vi skolan och prata med några, sen har vi bara gått runt och runt i 4 timmar typ. Mycket skratt måste jag säga! jag älskar er verkligen av hela mitt hjärta.

Imorgon bitti tar jag iallafall bussen ner till grythyttan och ska rensa ett land hos mormor och steka med pekka, soft! Senare vet jag inte, nu blire det att läsa bloggar sen krya till kojs och försöka sova. Sover ju själv inatt så de kommer inte gå, bläh! hah, sweet dreams. PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0