29.06.2010

Vaknade imorse och insåg att det var sjukt varmt ute,  så på med bikinin och ut på stundmattan. Det sluta med brända ben! Nu sitter jag i Fridas soppa men jag menade soffa orkade inte sudda bara och nu blev det mycket mer så ah vi sätter punkt här. Frida packar och det går segt, segt segt och hon har lurat mig så jag tänker inte prata med henne nå mer för jag började tillochmed att gråta. USCH UNGJÄVEL. Nu ska jag äta upp allt godis vi ska ha ikväll när vi ska sova hos Pekka. & imorgon bitti tar vi bussen till örebro för en dag med shoppinh och bio! Sjukt mycket gilla. Godis vare ja. PEACE


frida får inte vara med på kort..............


Kommentarer
Postat av: rebecka

HAHAHAHAHA JAG SVIMMAR , KOM HIT NU INNAN JAG FÅR DAMPELIDAMPIIIIS

2010-06-29 @ 16:39:01
URL: http://rebeckahautanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0