fredag, lördag och söndag i ett

Fredag: Skola , sången, packa, hem till Pekka, leka med Jesper, Anton och, Jakob sen hem på natten och vi slocknade direkt!

Lördag: Upp klockan 9, äta frukost sen bil in till Örebro. Marieberg först, hitta en ny middagsklänning som blev min och jag är kär. Sen drog Pekkas mamma hem så hon släppte av oss på stan, in till cubus och hitta två super söta toppar sen blev de mat, donken!!!!! Sen shoppade vi vidare och la oss på en gräsmatta vid 4 och åt jordgubbar och hämta ut biljetter till bio, sex and the city 2. DEN ÄR FAN SÅ JÄVLA BRA SÅ JAG DÖR, JAG GRÄT MIG IGENOM FILMEN. (jag älskar dig så mycket pekka, tusen tack för dagen & för bion!) Sen hemma runt 10 hos Pekka så då drog vi till Frida, åt och skratta massa. Sen däckade pekka runt 12 i soffan så då slingade Frida mitt hår, de blev perffa! Sen somnade vi runt 3 på natten!

Söndag: Vakna runt 11 av att Pekka pillrade på datorn, sen fick jag bli prinsessa och ligga kvar i sängen samtidigt som frida borsta mitt hår sen platta de. Tänkt om de vore så varje morgon! Sen frukost och ut och stekte medans Frida målade ett föråd, jag fick en röd hand på min röv också. Sen drog vi till sången, blev i kastad några gånger sen hem igen, bytte om , kolla på fotboll och sen till sången igen. Nu sitter jag hos morbror och sover här inatt! Toppen :) vi hörs imorgon istället om jag har någon dator och bilder kommer om jag är hem och hämtar nå saker, bråkar med mamma så ja..

Sweet dreams!♥

Kommentarer
Postat av: alice

skriv om de är nå eller vill ha sovplats!



<33333333333333

2010-06-06 @ 20:59:30
URL: http://tookaann.blogg.se/
Postat av: rebecka

JAG ÄLSKAR DEJ <33333

2010-06-06 @ 21:21:53
URL: http://rebeckahautanen.blogg.se/
Postat av: Sara

lägg ut videon på när du tar hål i tungan :)<3

2010-06-07 @ 13:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0