I'am back

on this blog! Devote.se sög verkligen sjukt mycket mer än blogg.se så ja, ny design också.

Gårdagen slutade i katastrof nästan så jag åkte till sötnosenFrida på anti drama picknick! Sen åkte vi ner till Grythyttan på fotbollsmatch och prata underbart bra människor så kvällen fixade till sig iaf, tur det.

Idag hade vi sovmorgon sen lämnade vi in böcker och fick tillbaka våra uppsatser och jag fick G, PUST kanske klarar betygen nudå. wihu! Sen åkte vi ut till knuthöjdsmossen och där fanns de spindlar, som ni kanske redan vet så har jag världens fobi för spindlar. Så jag stod där och skaka och grät och alla skratta åt mig typ. uschuschusch! Sen tillbaka till skolan en sväng sen åkte jag Frida, Pekka och Jesper ut till sången och träffade folk. Sen har jag bara duschat och fixat desigen och suttit här så nu är det dax för mat! ♥


antidrama picknick med sötaste frida.



sanna hjärtar pekka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0