like an echo repetaing the words "I feel nothing for you anymore".

Ska alldeles strax gå och dra täcket överhuvudet, imorgon är det ännu en till dag. Och jag ska träffa underbaraste sissi imorgon, hon är ljuset till att jag går till skolan - hade inte överlevt utan henne. (iloveu) Sen planerar även jag och Anton helgen, lovade planer på fredag. Åh längtar så mycket efter allt folk, saknar alla. ♥



just when I found a way to take the nights alone-
just when I had lost the need to have somone to hold me.
I saw you standing there across the room from me and you said,
" can't we try again?"


just my dream.

Kommentarer
Postat av: sissi yourstone

Jag kan va din andra halva <3

2010-09-22 @ 01:12:43
URL: http://livelyme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0