ljugit för mig själv, alldeles för länge. nu vet jag vad jag vill.

Den här världen betyder ingenting för mig, det försvinner nu, för den enda jag ser nu är du, du är min dag min natt och mitt mörker. Kände du såhär för mig? Jag önskar att vi kunde svänga tillbaka igen. Nu är jag maktlös och besatt av dig. Ja, jag är besatt. Jag vill skrika att jag älskar dig, men jag vågar inte. Jag vill inte stöta bort dig mer. Lägga på ett till lager som ditt skal har skapat. Fan att det har blivit såhär.

Den här världen spelar ingen roll för mig, inte utan dig.

pluttinutti...


Kommentarer
Postat av: sissi yourstone

När jag läser det här blir jag sårad. Jag blir sårad och besviken. Men det är ju egentligen inte dig jag ska vara besviken på. Varför letar man alltid efter någon som kan göra en glad? Pappa sa till mig för ca ett halvår sen. "Hitta inte styrkan hos någon annan, hiitta den hos dig själv." Och det är bland det klokaste han har sagt. För vi letar alltid efter någon som kan ge oss styrka. Men varför inte hitta den hos sig själv? Jag tror jag själv har kommit en bra bit men jag jobbar fortfarande på det. Och jag tycker du också ska börja jobba på det, Sanna älskling. För du kan inte lämna över dig själv till någon annan och låta den leka med dina känslor. Du kan inte lita på att han ska göra dig glad igen..



Jag älskar dig Sanna och ta inte texten fel, jag vill bara hjälpa!

2010-09-23 @ 14:38:54
URL: http://livelyme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0