between the sand and stone could you make it on your own ?

Shoppingen med bästa var super rolig men svin kall. Sjukt mycket skratt och allt, den där tjejen är man aldrig ledsen eller har tråkigt med kan jag lova er! Hann tyvärr inte träffa pappa för klockan blev för mycket och jag hade massa att göra igår som sen bara blev .. pajjas av allt tror jag faktiskt rättare sagt. Sluta med att jag iallafall gick med Veronica till affären och köpte gottis och sen myste vi hos henne. Åkte ut och prata med Jocke en sväng sen tillbaka och sussade hos Veronica och vakna upp imorse av att hon stod och stirra på mig sen det första hon sa var "finns det något godis kvar?" haha så himla söt.

Gick hem runt 2 och då har jag fixat lite saker hemma, klippt både mamma och jonas sen färgade jag mammas hår också. Blev faktsikt väldigt bra om jag själv får säga det. Det blev en promenad med finaste Ica sen hem och sen lekte jag med kameran så nu kommer en bilder bomb typ. Och lite senare (om jag inte somnar) ska jag försöka göra en sak.. överraskning! ♥

linne  - bikbok och jeans - ginatricot

smink, solglasögon, halsband, hippieband, navelsmycke och bikinin jag beställde för ett tag sen.

och här är byxorna jag också beställde för ett tag sen.
sen fick jag även med mig hem en plånbok, en tshirt med lady gaga till mamma och en frisör sax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0