dag 12 – min tro

gosch, jag som inte har någon speciell tro direkt. men om dehär är en tro så är det min tro;

Jag har denhär känslan att man ska kämpa för det man vill, för sin dröm. För även om du är sårad, blir behandlad dåligt och så vidare så är man alltid starkare än man tror för bakom sig står en mur byggd som alltid kommer stå där (det kanske rasar bort en del tegelstenar på vägen men det kommer alltid tillbaks nya och fyller det tomrummet). Den muren är bygg av människor som tror på en, som vet att man kan bara man vill, som finns och hjälper till om de så behövs och har en axel att gråta ut mot.

Detta kanske låter creepy men om man nu själv inte tycker att man är stark, skrik ut det "jag är stark, jag är stark, jag är stark" tusen gånger om för det är man alltid, alla människor har en styrka i sig. Jag kan erkänna att jag har skrikit ut det ett antal gånger och ja jag känner mig stark och även har människor omkring mig fått mig att inse att jag är det. så ja, kämpa för det du vill, sometimes lönar det sig!

the world is full of magic. you just have to belive in it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0