"lycka är att älska dig"

Förlåt för bloggen kommer så mycket i andra hand men ska försöka bättra mig men känns inte som det är nå kul att skriva om vad jag gör om dagarna för jag gör istortsett ingenting. haha!

Men skriver väl det iaf
, idag har jag städat hela huset åt mamma, skottat gården och lagat tacos som bror/morbror kom och åt mig med och mamma. Sen drog jag och morbror ner till gymmet och gud vad skönt det var att träna med han för han hjälper mig mer, så nu blir det att börja träna med han! Sen åkte jag till Ica så färgade vi håret på varandra och prata en massa. Och jag lyckades inte alls kladda färg på hennes lister, golv, toalett osv.. hahha.

Imorgon ska jag upp 10 för Ica tvingar mig, pust. Vi ska sola och greja lite sen åker jag ner till guldkringlan och är där ett tag sen åker bror/morbror och jag och gymmar. Härligt!

Nu iallafall ska jag ta och skriva ner lite tankar i en bok och lägga mig och läsa lite tidningar ♥

sliten tjej tidigare idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0