I laugh, I love, I hope, I try, I hurt, I need, I fear, I cry and I know you do the same thing too. So, we're really not that different, me and you.

Fyfan vilket väder de var inatt och har varit idag. Vart tog den extremt varma sommarvärmen vägen ?! Skitsverige! Jaja, blev en snabbtur till örebro idag då, skulle ju in och köpa en jacka jag kikat på förut OCH SÅKLART FANNS DE INTE I MIN STORLEK..... Så jag kom hem från örebro utan någonting alls faktiskt, inte likt mig. Hoppade av i grythyttan så gick jag till Guldkringlan och hjälpte till lite, idag var sista dagen innan de nya ägarna. Lite kram och tårkalas blev de innan vi gick därifrån.
Sen när mammi och jag kom hem åkte jag och jonas och handlade sen gjorde vi tacos, yummi! Sen har jag klippt gräset (klippte de igår också, fast bara baksidan orkade jag så tog fram idag. sjukt duktig men ska aldrig klippa gräs igen..), fixat lite inne och så. Imorgon sticker ju syskonen till sin pappa och mamma och jonas drar bort till mora med massa folk så jag kommer att ha huset för mig själv, tur min Veronica sover här! Nu ska jag "jobba" lite innan jag ska krypa ner under täcket. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0