23 september

Sitter i skolan nu och har "data" eller något i den stilen iallafall. Var på synkontroll nu på morgonen också, får glasögon om två veckor. (tack pappi ♥) Sen på hantverkstekniken så ska vi sminka, så roligt. Efter de sticker jag hem och packar de sista och drar mig mot kvart i tre bussen som rullar mot Hällefors där jag ska tillbringa min helg på jobb på dagarna och kvällarna tillbringas med vänner. Sjukt hur mycket man blir och sakna dom under veckorna, funderar på att packa ner dom i resväskan så dom får följa med mig till Örebro sen. Kommer nog inte vara så mycket uppdatering i helgen men annars uppdaterar jag igen på söndag när jag är back i Örebro. Ha en bra helg alla fina. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0