25 september

Imorse när jag steg upp ur sängen och efter jag hade klätt på mig, sminkat mig och allt sånt där skulle jag äta frukost innan jag tog cykeln till jobbet. Oboy och mackor skulle jag äta, var nog väldigt trött när jag skulle göra iordning de. Oboypulvret hamnade på något konstigt sätt på mackan istället för i glaset med mjölk. Skratta lite för mig själv men åt upp mackan ändå och de var ju inte direkt gott men det funka ju. Tramade ner till pekås, laddade mitt busskort, tog ut pengar och sedan åkte jag ner till jobbet och jobbade mellan 11-4. Mamma och jonas hämtade upp mig efter och vi beställde pizza och åt. Runt 5 kom mina småsyskon inramlandes genom ytterdörren, gud vad jag saknat dom insåg jag då. Packade väskan och plockade iordning lite på rummet sedan sprang jag ner till bästavän (älskar att hon bara bor någon minut bort) och rökte en såndär onödig ciggarett och pratade massa. 5 hela dagar innan vi ses igen. Gick sedan hem till mamma igen och där hämtade pappa Erik upp mig och skjutsa ner mig till bussen.

Under den nästan två timmars bussresa så läste jag ut pojken som inte fanns (andra boken av pojken som kallades det.) och jag grät. Hemska historia. Kom till Örebro runt 8 och sedan dess har jag hunnit slagit på två maskiner tvätt, handlat mat, duschat, slängt in kläderna i torktumlaren och nästan börjat plugga. Men de tog stopp där, orkar bara inte just nu. Ska istället packa upp efter helgen, hämta den rena tvätten, tända ljus, göra en kopp te och lägga mig i sängen och börja läsa näst sista boken av pojken som kallades det nämligen, pojken som överlevde. Och imorgon har jag skolfoto, måste välja några fina kläder till det också. Sen var finns det ju ett stort problem, hur ska jag ha mitt slitna hår? p.s måste beställa klipptid!! För mycket text nu igen, såndär ointressant text men det är ju en uppdatering iallafall. twosatellites.blogg.se kommer nog uppdateras under veckan också, har massa saker jag vill skriva om så håll gärna utkik. Sov gott mina söta läsare så hörs vi imorgon igen. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0