26 september

Vaknade imorse runt 7, tog tid innan jag verkligen orkade slänga benen över sängkanten och gå upp. Sängen var så varm och jag var fortfarande en stor smula trött. Tog mig upp gjorde jag iallafall, sminkade mig, platta håret och drog på mig kläder sen stack jag till skolan, kom precis i tid för första lektionen. Då hade vi anna-lena och hon var på riktigt bra humör idag så hela dagen har vi i stortsett inte gjort någonting sen fick vi två timmar att göra oss iordning på inför skolfotot. Klassfotot blev riktigt bra faktsiskt och det enskilda ska vi inte tala om.

När fotograferingen var klar stack jag hem och bytte om, åt en macka och sedan hämtade pappa, Marie och Gabriel upp mig och vi rullade vidare till Ikea. Där ifrån fick jag med mig ljusstakar och ljus. Rullade sedan vidare till Marieberg, skulle köpa skor men fanns inte i min storlek tyvärr. Gcik runt där en sväng innan Mattias skjutsa mig till pappa och sedan åkte pappa och jag till Willy's handlade lite och sedan skjutsade han hem mig. Duschat, ätit och nu sitter jag här i pyjamas och ska kolla på film hade jag planerat. ( tusen tack pappa, marie, gabriel och mattias för en toppen eftermiddag!)Sovgott mina fina läsare♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0