bara för eran skull

eftersom jag inte har något roligt att dela med mig då jag ligger i sängen andra dagen som sjukling och ber till gud att dom ringer så jag kan få åka in och ta bort mina äckliga halsmandlar som förstör min skolgång och allt annat så bjuder jag er på en liten lista.

BRUKAR DU KOMMA I TID:
Hellre några minter tidigare än sent så ja.

HAR DU BRA KONDITION:
Aboslut inte!

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
förrgår.

HUR KÄNNER DU DIG NU:
Jag mår bra, även om jag har feber och världens envistaste förkylning så.

KAN DU LAGA MAT:
Alltså både ja och nej. Beror ju på vad de är hoho..

VAD PLUGGAR DU:
Stylist!

BLIR DU BRA PÅ KORT:
Ibland, ibland inte. kan ju säga att ungefär 70 av alla bilder jag tar och kompisar tar osv är extremt fula då jag inte kan vara seriös så hehh..

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
Igår kväll. Feber och sen var de någon som fria till sin tjej på tv:n och då bröt jag ihop. - känslig tjej.

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Nej, jag är sån som person så det är bara att stå för det.

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Nej eller nja, jag åt godis och somnade till scrubs ganska tidigt så ja jo den var väl ganska bra kanske.

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
cola, kaffe, te. Beror väl på ifall man vaknar upp med världens bakfylla eller nått.

ÄR DU NYTTIG:
nyttig, vad är de?

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
Ja de har jag.

ÄR DU BLYG:
Bland vänner och så vidare är jag inte direkt blyg av mig alls. Men när de kommer till den där kärleken så är jag extremt blyg.

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
tror att jag vaknade någon gång efter 11.

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Ingen aning alls vad de heter men jag spelade iallafall i helgen hos Emely.

VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
Nintendo 64 med super mario såklart.

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Beror ju på vad de är man dricker men så mycket är de inte.

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
HA-HA ja........

JAG SOVER:
5-10 timmar någonting, varierar så mycket. Nattmänniska är jag iallafall!

VAD SA DU SENAST?
"Jag älskar dig, puss" - till Veronica i telefon.

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Nope fanns inga pengar till de... Fast om man inte räknar med alla gånger jag hört Veronica sjungit i sommar?

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
Någon som var här och pysslade om mig..

HAR DU SNYGGA SKOR:
Ohja klart jag har. Kanske inte mina vita slitna skor jag använder dagligen (haha!) men ja jag har fullt av snygga skor.

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
Det minns jag inte faktiskt, men jag pratade iallafall i telefon med min mamma.

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
ja eller nej MIN EGEN säng står ju i hällefors.

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
nej tyvärr inte!

HAR DU KÖRKORT:
Nej men jag hoppas att jag har om ungefär ett halvår, kanske dax att sätta igång med det snart!

ÄR DU ENSAM NU:
Ja det är jag.

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
HELGEN, såklart. Träffa mina underbara vänner igen och tha family ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0