du förstår inte hur ledsen du får mig.

26092011
Jag är så himla trött på att få skit när jag ingenting gjort fel. Jag fråga för jag har RÄTT till det där, men icke. Du kanske inte förstår att tonåringar kanske kostar en del. Jag pluggar och kämpar varje dag men till vilken nytta när du inte ens kan vara stolt över mig eller stötta mig. Så fort man öppnar sig, behöver hjälp eller något liknade är allt jag får en arg röst som skriker på mig. Och kom ihåg - du som aldrig stötta mig i de svåra jag haft, du som alltid ville tvärt emot mig och förstod mig inte fick tillslut som du ville, (och jag är glad över de men ändå) så kom inte och var "svartsjuk" eller något. Så sjukt trött på att gråta mig tills sömns pågrund av dig. Lägg bara ner, du som förlorar på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0