här får ni veta lite om mig.

Vad är den äckligaste mat du vet?
lök, majs, kyckling osv. kräsenflicka.se

Nämn fem grejer du är nöjd med som du gjort i jobbet (hela livet)
Jobb ? Inte direkt jobbat så himla mycket men jag hade praktik på ett café - guldkringlan i ett halv år och det är jag nöjd över, trivdes riktigt bra. Även jobbat lite på billiga nicklas, alltid kul att jobba på ett ställe där man får träffa nytt folk varje dag. Annars har jag jobbat lite som frisör inom familj och vänner.

Vad ångrar du i livet (om något)?
Det finns nog mycket jag ångrar här i livet, det ända jag kommer på nu är att jag ångrar att jag klippte av mitt hår och färgade sönder det.

Vad kommer du ha för klädsel i höst och vinter?
Svarta jeans, någon snygg blus/tröja och självklart stickade tröjor, koftor osv. klockor, örhängen, armband ringar, "converse" eller kängor.

Vilket är ditt dyraste klädesplagg?
Oh herregud, ingen aning faktiskt.

Har du någon oanad talang?
oanad? Hobby fotograf/författare om man nu kan se de som en talang.

Vad gjorde du i helgen?
jag var med mina fina vänner, var berusad, åkte alldeles för mycket karuseller och skratta så magen ömmade.

Vad är dina fem viktigaste dos den här veckan?
absolut ingenting viktigt jag kommer på nu.

Vad har du på dig just nu?
svarta jeans och ett vitt linne.

Senaste låt du lyssnade på?

adele - someone like you.

Bästa skönhetsknep?

vara sig själv, ha på sig det man själv tycker om och inte tänka att man måste se ut som alla andra eller måste följa modet osv.

Vilken klädstil tycker du är hetast på män?

något i den stilen kanske.

Och fulast?
att dom bara springer runt i gamla urtvättade mjukisbyxor med en tjocktröja. visst kan de vara skönt och springa runt i de men det är inte snyggt varje dag.. eller urtvättade häniga gamla kalsonger, nejtack.

Vem saknar du?
mina fina och underbara vänner hemma.

Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?
att jag, min familj och vänner alltid får vara lyckliga och friska.

Bästa boken nånsin?
pojken som kallades det eller gömda.

Vilka tidningar läser du?
veckorevyn, SOLO osv.

Vad önskar du att du var bättre på?
sjunga och spela gitarr. Det är verkligen något jag vill kunna.

Är du religiös?
nej det är jag inte.

Vad är din största rädsla?
att bli forever alone.

Vad är det elakaste någon sagt till dig?

det finns massa olika saker, men sånt som kan stanna hos mig.

Om du får barn vad ska du döpa dom till?
okej jag har tänkt på massa olika namn, det ska inte vara vanligt som Emma, Adam elller något sånt. Det ska vara udda, helst något engelsk typ.

Om du fick köpa vilken bil som helst – vilken?
ÅH, en bubbla såklart! Rosa ska den vara, ni vet sådär babyrosa eller lysande rosa sen ska mitt namn stå på den.

De tre finaste sms du fått i år?
det finns hur många fina sms som helst jag fått, från vänner & familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0