ungefär ett år sen nu.

så himla många fina minnen som alltid kommer finnas kvar. även en hel den saknad. man går förbi den där trappen eller när man köper de där mc donalds kaffet som jag verkligen hatade men som denna tjej fick mig att dricka. att vi klickade så snabbt trodde jag aldrig att man kunde göra. pratade om allt man kunde komma på, på bara några dagar. minns de så väl när din telefon ramlade ner i vattnet eller som när vi smög ut på studsmattan på kvällarna och satt alldeles stilla för att de inte skulle låta om oss. minns även hur tårarna bara sprutade på oss båda när jag skrev ut mig ifrån skolan, det var en extremt jobbig dag. hoppas du läser dehär nu för jag ville bara tala om att jag saknar dig sajsi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0