helu

halv 3 vaknade jag visst, trodde klockan var typ 12 eller nått menmen.. slapp dag idag, ska ta och städa upp lite i rummet och jag ska köpa choklad ( bara min fjärde chokladkaka denna vecka... ) & sen måste jag köpa treo också. En läkare ringde idag och sa att jag ska äta treo&alvedon tillsammas för då hjälper de bäst. bra jag som verkligen älskar medicin, eller inte. aja, jag ska väl ta nått att äta innan jag börjar städa! eller nej, jag ska först kolla runt på internet efter * hemligt* ;) k y s s
jag älskar låten förresten.
 

Kommentarer
Postat av: linnea h

det är bra jobbigt att äta en massa piller :(



skön låt förresten :) <3

2009-08-17 @ 09:01:10
URL: http://linneahultman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0