PUST!

nu har jag
rensat varenda låda i hela rummet
•dammat & dammsugit
•bäddat sägen
•putsade fönstrena & spegeln.

 vilken dag! men jävlar så nöjd jag blev. sen har jag hunnit duscha, nopprat ögonbrynen och fixat naglarna! great.
ibland är de ganska bra med att ha hemma fixar slappar dag. samtigt medan man städar och har hög musik på så rensar man tankar i huvuet.

sen till helgen så blir de nog att göra *hemlighet*  och åka till örebro om mamma och jag hittar nån som ska in! då blir de att köpa ett par jeans en jacka och två bord till mitt rum. just de ja, på fredag ska vi nog äta kräftor med ann1 m.familj oxå. mumms! men nu ska jag gå och kolla om mamma har kommit hem med min dip & lättdryck, ikväll blir de dippa grönsaker. mumma!

solen kikade fram mot kvällen!

lägg märke till fläcken på tröjan, jag försökte ta hål i örat - misslyckades
och de rann blod överallt.


Kommentarer
Postat av: angelica

tänk om jag också kunde vara lika duktig :o :)

2009-08-18 @ 21:44:17
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0