min helg var verkligen guldvärd!

Fredagen vet ni ju redan.
Lördagen då: Vi sov till halv 2 ? Glömde bort att affären stänger klockan 1 så vi hade ingen mat alls hemma. Så vi gick en sväng med hundarna och sen till kiosken och köpte panpizza, fifan usch och blä. + massa godis såklart och det var uppskattat får jag säga. Filippa och jag fick nå tokryck så vi stämplade varann i ansiktet men någon stämpel där det stod '' Högboda allservice, blablabla'' sen kom grannen in och skulle fixa någonting så vi hade värme i huset och vi glömde bort de där stämplarna(som var svarta såklart) så grannan Calle frågade om vi hade försökt att sota eftersom vi var svarta i pannan och på händerna. Ett gott skratt fick vi efter han hade gått och vi förstod vad han menade med att vi hade sotat! Sen sprang vi typ hundra varv runt köksön och hundarna kollade på oss som vi typ var helt störda.. (jap vi är 15, fast det kanske inte alltid märks.) Sen bara dator och tv hela dagen! Fick besök av Alex och Vicky också, super najs !

Söndagen då: Sov till 12, ut med hundarna, packa och bara väntade på att Ann skulle komma hem så hon kunde skjutsa oss till busstationen. Runt kvart i 4 var vi framme vi stationen och bussen gick inte förens kvart i 5 så vi tod en snabb runda på stan, Filippa hitta en skitmysig tjocktröja och lite små saker och jagsjälv köpte en ny parfym och ett puder. Sen buss till Filipstad och bil hem till Hällefors (tack Therese för skjutsen!), packade upp, duschade , gick ut och gick en sväng och sen hem och sova!

Måndag: Många skratt med bästa Filippa, Oliver och Jonas på so:n och på hemkunskapen bakade jag Oliver, Frida och Jonas B pepparkakor. ♥ Sen hem, plugga och somnade någon timma.. Film och nu ska jag kolla på 2½män sen försöka sova! Ska försöka uppdatera som vanligt imorgon, inte så lätt bara för har ganska mycket att tänka på just nu.. Godnatt!


alldeles för söta tomtenissar! Tack för helgen, den var guldvärd.
Jag älskar dig idag, imorgon och föralltid.

Kommentarer
Postat av: alice

pepparkakorna va inte goda kan ja säga ! Hahhaha ;)<3

2009-12-08 @ 06:43:52
URL: http://tookaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0