12 timmar's sömn!

sant, gick och la mig klockan 3 inatt, vaknade 3. eller snarare blev väckt!..  så har inte hunnit med nått alls idag, senare ska jag städa min smink låda iaf den går inte att stänga, har lovat mamma att hjälpa henne med några saker också för imorgon kommer nog viktoria och frida hit. (♥) 3 år sen jag träffade viktoria sist så de kommer vara spänt.. och på fredag får jag kanske göra min hemliga sak jag har tjatat om, gissa om jag längat! bara för de kommer de väl inte bli nått. hah. nej nu ska jag gå och ringa josefin sen få på mig lite kläder :)! / K Y S S

p.s fick denna söta datamus av lillasyster för hon ville inte ha den. sweet! d.s

Kommentarer
Postat av: frida

jag vet din hemlighet! :D :D :D :D

2009-07-29 @ 19:14:56
Postat av: sanna

ja :D:D:D:D:D

2009-07-29 @ 19:23:57
URL: http://sannnniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0