agkhjfskjkagd, mobilblogga verkar ju inte funka...

har mobilbloggat igår och idag. men inget har kommit fram.. tråkigt värre. har iaf haft världens äckliga huvuvärk i två dagar nu. så blir att tare lugnt! och sen var jag till sjukstugan idag för att såret på foten där jag opererade blöder fortfarande och jag opererade i fredags. men nej de var ingen fara, på med strips (?) och kompresser, ny tid på fredag och stygnen bort på måndag! sen sa de att jag borde ta de lugnare och inte springa runt överallt, så blir nog att vara hemma denna vecka skulle jag tro!

har fotat massa idag med, så ska redigera bilder snart ska mosa jordgubbar först! :) så kommer med bildbomb sen då :) hörs senare! / sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0