förlåt mig för dålig uppdatering men filippa har fått sims 3 så de förklarar en del..

hej,
jag gick ju till filippa igår och sen kom pontus dit så hann inte uppdatera nått! men vi hade iaf grymt kul igår, åt glass med hallon och vattenmelon och såklart maränger, mumma. tog en del kort igår oxå som kommer upp sen och filippa har nån usb för jag är kvar hemma hos henne eftersom hon är hemma själv. så just nu lagar jag mat till henne och mig :) sen har jag köpt nya lösnaglar idag, genomskillniga som jag målade fransk manikyr på själv, blev bättre än väntat faktiskt! men ska fixa med maten nu så får vi se om de kommer upp bilder sen men lovar iaf att uppdatera mer ikväll :) hoppas ni hade de bra igår för de hade jag!  / sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0