förlåt!

.. för jag inte uppdatera nått mer igår med filippa och pontus kom sen gick vi till ica och köpte godis och hyrde filmer. hem kolla på film runt ett halv 2 drog vi ut och åkte moppe sen träffade vi alexander, martin och jesper. trevliga killar! hem och sova sen upp och pontus åkte hem sen följde filippa med mig till sjukstugan. de tog bort ett stygn för de satt inge bra och de irriterade bara såret sen satte de dit special tejp över så blire dit på måndag igen! kommer få ett aber fullt ärr eftersom läkaren inte sydde nå bra. great.. min fot pulserar och gör jätte ont förtillfället..

sak samma, nu sitter jag här och ska strax börja städa, diska och duscha och allt sånt för de ska vara fint när mammi kommer hem hade jag tänkt. :) snäll jag känner mig! hörs senare då! :) / sanna ( tog lite bilder igår tror jag som kommer upp sen!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0