godmorgon eller ja godförmiddag ?

vaknade ju i skaplig tid i dag, 12:00 exakt! så nu sitter jag och tittar på barnkanalen, mumindalen inte direkt en favorit men de duger allt. blev inge karlskoga idag tydligen, fråga inte varför. men till veckan så ska jag iaf till filipstad och göra en hemlis : )! regn och 14 grader ska de vara ikväll på diggiloo, kul. får se om jag orkar gå för jag är redan typ halvsjuk och sen om jag ska stå ute i regnet så kommer jag bli dösjuk. inte direkt så trevligt :)

just ja, den här är lite roligt tycker jag :)
Lärarinnan ställer frågor till barnen. -Vad är det som har fyra ben, är brunt och lever i skogen? -Älgen, svarar Elsa. -Rätt tänkt, säger lärarinnan, men det kunde också vara ett rådjur. -Vad är grönt och hoppar i gräset? -Gräshoppa, svarar Ulla. -Rätt tänkt, men det kunde vara en groda också. Då ställer Gösta en fråga till lärarinnan. -Vad är det som är stort och hårt när fröken stoppar det i munnen men litet och mjukt när den tas ut? Lärarinnan ger Gösta en örfil, men han fortsätter. -Rätt tänkt, men det kunde vara tuggummi också!

bild från diggiloo förra året, syster och jag. :)

kolla noga i början, gissa om jag skratta :)

Kommentarer
Postat av: frida

HAHAHAHA! stackarn :D

2009-07-25 @ 20:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0