klaginlägg på saker som hänt idag och klockan är bara 4?

först så väcker mamma mig och jag har inget bra morgon humör när jag är jävligt trött. så är abersur. vem tycker lixom om att bli väckt halv 11 när man har lov?

jag tappade en bok på mina stygn och bloden rinner. jag har nu skapligt ont och foten pulserar.. + att jag är hemma själv så ingen kan ta hand om mig..

är sur så rycker upp en låda, jo då går självklart handtaget på lådan av...

sen när jag lägger mig i soffan och ska sova en stund för jag har huvudvärk och mensvärk.. då kommer mormor och morfar med syskonen och väntar på att deras pappa (erik) ska hämta de.. fick ju verkligen lugn och ro.

internet är helt cp..

sticka i fingret.

brände mina micro popcorn.

hällde ut smulor från en ostbågspåse över hela golvet.

nog men klagsaker  nu ska jag försöka vila en stund. har tagit 5 alvedoner sen klockan halv 11 imorse. nån för mycket kanske? aja sovgott för en stund!



Kommentarer
Postat av: Pontus

haha trevligt :) Du vi hörs och ses och alltsådant ikväll :)

2009-07-16 @ 18:07:31
URL: http://Mothafukkka
Postat av: sanna

de gör vi! :)

2009-07-16 @ 18:19:55
URL: http://sannnniis.blogg.se/
Postat av: frida

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! :D

2009-07-16 @ 18:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0