knäkort

hej!
kom hem från linde för nån timma sen, de tog 10 kort och två extra på vänstra knäet. men de sa aldrig varför de sa bara '' de från hällefors sjukstuga kontaktar dig sen när vi kollar igenom korten.. '' jaha, bara att vänta på att de ska ringa, de kan ju ta en dag, en vecka , en månad eller ett år. .

moster var ju med mig in så på hemvägen så sprang vi in på mejk och nån annan butik, köpte en parfym, byxor, en tröja och en urgullig mugg till mamma! kan ta kort på de senare :) och just ja, i förrgår så köpte jag lösnaglar oxå! 100 st genomskillniga så nu har jag ett tag ;) hahah.

men ska ta och packa upp allt som jag hade med mig till filippa så får vi se va som händer, vet iaf att josefin m.familj kommer hit sen, grymt länge sen man såg de! saknar josse så himla mycket så de ska bli skoj. men skriver lite senare somsagt :) / sanna


två söta snarkande katter ligger brervid mig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0