pensionersdans, ringa snuten, åka massa moppe & sitta framför datorn.

de har jag gjort ikväll.
pensionersdansen: helt okej, stod ju och sålde mackor och kaffe och sånt typ. pensinerer är trevlig typer.

ringa snuten:
gjorde mamma för de var slagsmål, en kille slog två tjejer och en kille. han var ju typ inte helt rät i huvudet. + att jag bor granne med han som slog de. (y)

åka massa moppe: gjorde jag med, filippa, pontus, jimmy, oliver och linus. riktigt najs folk och kul hade vi. polisen var ju ute också, great. mammas fel :) heheh..

 sitta framför datorn: gör jag nu och gjort sen klockan var 1 och nu är klockan 4. oj så mycket :o dags att hoppa ner i sängen. kanske ska till karlskoga imorgon sen på kvällen blire diggiloo :) hoppas på trevligt väder bara! ska ladda kameran också, får inte glömma de. ehm, finns inget annat roligt att skriva eller ja inget av dehär var väl direkt roligt men ändå :) hörs imorgon! sovgott sötnosar! ♥ / sanniis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0