älskling, vad vill du egentligen ? förklara istället för att göra allt till gåtor.

tjuhu!
vaknade runt 11 hoppa in i duschen och så. sen ut och steka! därför ingen uppdatering än idag. men jag lever tro mig. jag har blivit lite brun, men bara lite. typ så bara jag ser de. tror iaf jag har blivit brun ,har ju övertalat mig att jag är de så ja. aja, snart ska jag iaf packa väskan tror jag sen åker jag till filippa kommer hem på söndag/måndag. men lovar att hålla er uppdaterade från hennes dator. för vi orkade inte följa med till falsterbo för de ska vara aberfint väder hemma så vi stannar själva i huset! great :) men packa och fixa vare ja?.. k y s s !


Kommentarer
Postat av: emma

svar; tack ;)

2009-06-25 @ 18:20:31
URL: http://emmaalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0