den allra största frågan är vad jag vill, vad vill jag egentligen?

vädret är grått och kallt. huvudvärken har inte gått över och städar är nått jag verkligen inte gjort! gör de snart... kanske imorgon. ska kolla på tv nu, om en halv timme är de sex and the city, så grymt bäst! me love that. filippa och jag prata massa tjejsnack i telefonen, kom fram til att jag måste välja ''mr.x & mr.x ''. men inte så jävla lätt när jag inte själv vet vad jag känner, pendlar därimellan... blä att vara olyckligt kär är inget att rekomendera kan jag ju säga. nu blev de paus i programmet jag kolla på, så ska ta och städa lite. l o v e / s

p.s jag är fotosugen.. p u s s


Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: vsg:) tack vad kul ja har lagt till dej med nu:D

2009-06-02 @ 22:58:51
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0