fågelbebis!

mamma ropade nyss och sa att jag skulle komma direkt ner! sprang ner direkt och fråga vad de var, då såg jag att alla stog på trappen där ut, och på trappen sitter en liten fågelunge som inte kunde flyga och vi hörde mamman som satt i en buske längre bort, så jag flyttade den till en liten buske så ingen skulle trampa på den sen smulade vi bröd och la där. så hiiiiimla söt var han/hon! kanske ska ta in han om mamman inte vill ha han kvar ? fan jag är ju smart, de ska jag göra! han ska få bo i min garderob så inte katterna äter upp han. varför säger jag han förresten de kanske är en hon? nej måste kila ska ut och kolla om mamman har hämtat hon/ han! p u s s . s å . l ä n g e . / s

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter fågelbebisen ? :D du måste ju ha ett namn på han/henne? :D

2009-06-05 @ 19:24:11
URL: http://rrebecka.webblogg.se/
Postat av: Nathalie

han/hon kan ju bli bästis med Palmito!

2009-06-07 @ 00:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0