finns stunder som betyder mycket för mig, som jag direkt la på minnet. men du minns de väl inte?

jag har packat färdigt och fixar så jag kan mobilblogga jag har städat och duschat. känner mig ganska duktig. så nu sitter jag och äter choklad vanlig mjölkchoklad och de är super gott. sen kikar jag på tv därimellan tuggorna. halv fucking 10 ska jag gå upp imorgon, blir ingen buss till karlstad de blir bil. ni ska smsa mig, jag tvingar er. nu ska jag prata med några på msn sen sova. kommer bli nån timma sömn innan man ska palla sig upp ur den mjuka varma sängen..
jag säger godnatt nu iaf, s o v . s ö t t. b a b e s . / s


- nattoutfit ,  mosters übergamla och super stora tröja. mysss

egopic..

♥sötnos, bli min ? gör mig lycklig ? ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0