förvirrad, konstiga tankar och en brännande känsla i magen.

hej!
kom nyss hem från skolan så sitter och äter glass nu och dricker dricka, mumms. fast jag mår grymt illa nu, höll på att spy i skolan, får hoppas att jag inte blir sjuk eller nått sånt nu. vore ju inte bra eftersom de är skolavslutning nu på fredag, de ska regna dessutom. och jag ska ha bara ben, och när klänningen blir blöt kommer den typ bli genomskillnig, great..

fick ju hem paketet från netonnet igår, lyckades inte installeran kameran igår så får försöka sen igen, datamusen är urgullig, ni kan få en bild senare.hörlurarna var super bra, men de är en sak i min mp3 som är trasig så nu funkar bara ena luren. skicka in den på lagning nu med. nej ska kolla igenom saker,läsa en massa bloggar och så, vi hörs senare! p u s s . . . 


foto: jagsjälv.

Kommentarer
Postat av: angelica

hur många megapixel har du i din kamera ? :)

2009-06-10 @ 18:12:46
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0