glad ena stunden, sur andra ? hur vill du ha de ? jag tror att jag vet vad jag vill, är inte helt säker.

för varje gång jag börjat glömt dig, kommer du tillbaka med nån kommentarer. saker som gör mig förvirrad, tycker han om mig ? eller gör han inte ? frågar som går runt i min hjärna. ska jag välja nån annan eller hålla fast vid dig ? orkar inte länge till nu. vänner sa vi va ? kommer de verkligen funka ? fuck it all... :'(



upp klockan 6 imorron då, jippi kommer hamna i kristinehamn! ska ju till linde imorron till doktorn, där ska jag shoppa bikini jenas och lösnaglar, visst låter de toppen ? fail, precis som resten av mitt liv. hörs imorgon kväll, k y s s . d ä r . b a c k.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0