jag har valt min väg nu, jag har sagt hur jag känner. hoppas bara jag gjorde rätt sak ?

hej sötnosar!
jag färgade nyss håret på filippa så nu duschar hon sen ska vi platta hennes hår och locka mitt. hur de nu ska gå eftersom mitt hår är super lent.. menmen, med saltvattenspray och hårspray funkar all, right ? sen hade vi hårblåsen och då slänger man ur sig kommentarer som inte ens är roliga..

♥ aj, du bränner upp mina ögon.
♥ du blåste i mina ögon så dom torkade nästan ihop.
♥ jag: ditt hår är lockigt.
   filippa: jag är en prinsessa.
   jag: hahhah ofta.
   filippa: nej jag är en kung.
   jag : men pung!!!!!!
skitkul va? eller inte. nu ska vi fortsätta fixa massa. p u s s s s p å e r.


ja och tokan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0