jag saknar de lilla vi hade.

kameran har kommmit! wiiie nu är jag lite glad :) och på torsdag åker jag till falsterboooooooooooooo! tjoho! k y s s


huvudvärk & tårar. jag orkar inte med allt igen, men nu vet jag iaf. att allt är mitt fel. jag gjorde ett val, men nu i efterhand känner jag att jag gjorde fel. jag kanske bara är rädd ? men för vad? allt bli sårad ? fan. jag vet inte. men jag saknar smsen, dagarna, kvällarna och nätterna vi satt uppe och prata på msn. men nu, i två dagar, har jag börjat skrivit på msn eller i sms. du ville inte att jag skulle 'strunta' i dig men vad gör inte du nu då ? och du är inte dig själv i smsen heller, vet inte på vilket sätt du har förändrats men aja. två dagar och jag saknar de redan, hur ska de gå sen ? aaaaah! gud jag blir galen på mig själv. men som sagt, alla kan inte vara lyckligt lottade?


Kommentarer
Postat av: emma

vem sanna? :)

2009-06-23 @ 18:18:41
URL: http://emmaalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0