jag ska försöka vara stark, jag ska försöka att glömma han.

gomiddag?
sovmorgon imorse, tummen upp! sen åkte vi ju på en sån där hembyssresa, blött,kallt men många skratt! de bästa var väl när våran lärare sa, '' (fäller snabbt och argt ihop paraplyet) nej vafan nu står jag inte ut mera, nu går jag och kollar var kärringen gör '' fyfan vad vi skratta. och då hade vi väntat i lite mer än en timme på att hon skulle visa oss runt! sen på bussen hem blev de sura miner, fattar inte att ''hon'' måste hålla på som hon gör, förstöra för folk, gaaaaaaah jag blir irriterad. hoppas hon en dag fattar vafan hon håller på med.. vill ni veta en sak ? ja de är klart ni vill. jag är på bättre humör igen, jag orkar inte med ''han'' längre, nu skiter jag i han, sen om han blir sårad är inte upp till mig, de har jag varit alldeles för länge nu! tjohoooooooo, i'am little happy, jotack så vet ju alla att min engelska är super bra. hahaha eller inte. nej nu ska jag ta och städa och knarka alvedon för detta skitväder, spöregn blåst och kyla, får mig att få huvudvärk.
vi hörs senare :) p u s s a r / s


poolen förra året.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vi vill att de ska bli varmt igen, regn suger!(a)

2009-06-02 @ 21:36:41
URL: http://bratzdocka.blogg.se/
Postat av: Alexandra

vad fin blogg du har:) du e supersöt:)





ska vi lägga till varandra på bloglovin?:)



2009-06-02 @ 22:37:28
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: anonayym verkliigen

mrx är jaag!

2009-06-02 @ 22:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0