jag tycker om dig sjukt mycket gull. ♥ ;$

var ju till läkaren idag, mina knän var inge allvarliga skulle bara träna upp musklerna i låren. för några veckor sen sa de att jag kanske skulle operera, nej nu ska jag inte ens få åka in till lindesberg och kolla hur de blir!? nej hänger inte med längre. såren sen igår var inge allvarliga heller, men jävlar vad ont de måste göra. märkte imorse också att jag har ont i ena revbenet, speciellt när jag hostar och så, brabra. aja, har precis packat färdig inför leksand resan imorgon! kommer inte ha dator på en vecka så sakna mig inte för mkt nu ;) hah, sista inlägget innan jag åker oxå så ha de så bra så hörs vi med massor av bilder när jag kommer hem! :) k y s s s a r 


Kommentarer
Postat av: Mackan

Jag kommer sakna dig!!!!! ;=)

2009-07-01 @ 00:24:36
Postat av: sanna

aw, kommer sakna dig med ;)

2009-07-01 @ 00:46:18
URL: http://sannnniis.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan inte du ta kort på din statestik?

2009-07-01 @ 21:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0