jag tycker om dig sjukt mycket.

tjollahopp!
min dag suger verkligen, jag och filippa skulle lyssna på musik i min mp3, jo då var ena hörluren trasig, måste beställa nya. när jag kommer hem, är jag trött på mitt stökiga rum så sätter igång och städar HELA rummet, joru då händer de. ska hänga upp min systemkamera som ligger i sin väska som ska skydda mot 'tappskador', missar kroken och kameran rakt ner i golvet, jag sätter mig snabbt ner tar upp kameran ur väskan, objektivet går inte att vrida på, de sitter helt fast! finns inga bilder kvar i kameran, konstigt jag har ju bara 800 hundra bilder som är typ super viktiga! tar ur minneskortet och testar att koppla de till datorn, pust alla bilder är kvar. men kamerahuset är trasigt, objektivet trasigt. baaah blir galen, på knappt 5 månader har den gått sönder 2 GÅNGER, 2 GÅNGER!!!!!! joru, tack för den.. ingen kamera på nån vecka, jag som hade massa ideer att fota. skit också.. nu ska jag deppa framför tv och sen beställa nya hörlurar och ny BÄTTRE väska! punkt slut. l i t e . d e p p i g . k ä r l e k . / s


- old picture, struntsamma.

Kommentarer
Postat av: elin pettersson

meeeeeeeeeeen vad träligt att det gick sönder :(<3



fin bild

2009-06-04 @ 21:30:59
Postat av: Rebecka

så som du ser ut på bilden, ser jag ut när jag pluggar biologi! :)



dum kamera du har:(

2009-06-05 @ 07:51:57
URL: http://rrebecka.webblogg.se/
Postat av: s teffy

tack älskling! <3

2009-06-05 @ 17:27:45
URL: http://stephaniemattson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0