jag vet ingenting längre.

tjoho !
försov mig imorse så blev inge inlägg.. efter skolan så blev de hem och hämta badkläder sen åkte vi till sången och träffa folk. sen hem och duscha och nu kollar jag på tv, sjukhuset lille victor är med idag, http://denstarkastestjarnan.blogg.se/ tycker faktiskt ni ska ta och besöka denna blogg! helt underbara människor är dom, fattar inte hur de orkar med allt. tycker så synd om dom. vila i fria victor <3 imorgon så ska vi på hembyggsresa, och det ska regna. prima eller inte! men har ju iaf lite sovmorgon. greaaaaaaaat. nej nu ska jag ta och städa upp lite i rummet. sen klockan 21:00 äre cityakuten, måste se! vi hörs senare. p u s s / s


• griiiis, ibland får man bjuda på sig själv!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du får tänka positvit, jag ska ju vara med på hembyggsresan :D hihi, du är en söt gris!<3

2009-06-01 @ 21:13:38
URL: http://rrebecka.webblogg.se/
Postat av: elin pettersson

SNYGGSANNA :)<3

2009-06-04 @ 21:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0