jag vill vara din, nu och för alltid.

godmorgon.
ska snart cykla iväg till skolan med filippa, ska inte äta frukost hemma för de skulle vi tydligen göra med klassen på skolan. varför vet jag inte. menmen blir säkert skit trevligt. efter jag skrev godnatt igår var jag vaken i över en timme till!men upp de kommer jag alltid.. eller ja ibland. aja, igår tänkte jag ''  alla andra kan ha frågestund varför inte jag ? '' så vafan, idag är de frågestund till typ nån gång runt 19:00 - 20:00. måste ju iaf nästan få en fråga ?! får ja la hoppas. och den som ställer en fråga och har en blogg, blir länkad också. brava ? hörs när jag kommer hem. k y s s / s :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

varför är du så söt sanna?

2009-06-08 @ 18:34:43
URL: http://rrebecka.webblogg.se/
Postat av: Anonym

är du kär i någon?

2009-06-08 @ 18:45:09
Postat av: Frida

vad heter du i mellannamn? hahahhaha

2009-06-08 @ 18:46:48
URL: http://fridaaeranen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

yippe! jag vill att så fort du får en kaméra tar kort på hela ditt rum!

2009-06-08 @ 18:47:29
Postat av: elin pettersson

håller med natttuss :p



kan inte du ha någon gång där man får skriva det som är bra/dåligt på din blogg, typ som hiss eller diss typ? :)



puss<3

2009-06-08 @ 19:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0