mysko tankar tränger in i min hjärna igen. fast om helt andra saker..

godmorgon bloggen!
vaknade nyss... jag lovade ju pontus att vara vaken tills åtta nu på morgonen men han skulle packa ihop sin dator redan vid 2-3 så då stängde jag också av och börja kolla på film till halv 4 ist. mmmums på sommarlov säger jag bara! idag så kommer f hit med sin dator då ska vi bara lata och och kolla på film. se om nått ruttet data spel funkar, annars åker vi till ann1 va ? nu ska jag iaf ta och duscha försöka äta frukost annars köper jag med en sallad från pizzerian sen.. jag vill ha godis chips dricka & choklad. nej nu ska jag duscha, vi hörs sen :) p u s s /  s


jag just nu, fräsch och nyvaken.

Kommentarer
Postat av: elin pettersson

va fin :)

2009-06-13 @ 21:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0