nattbloggar som vanligt, nästan..

jag kollade aldrig på den där filmen..för att jag såg nått som kröp på väggen precis brevid mig , det var enn spindel runt 2 cm stor (eller större), randig som en regnbåge var den, kröp mot mig. jag har världens fobi för spindlar. så jag får panik slänger iväg kameran går ner, där sover alla. jag ställer mig i hallen och tårarna bara rinner och jag skakar som bara den, går in till mamma och säger att hon måste komma. så hon följer med upp och hämtar datorn och min mobiltelefon. hon orkar inte leta efter spindel nu. så jag sover i min lilla syster säng inatt, och just nu ligger här och skakar för mig själv, huvudetvärker och ögonen är illröda och svider. så  JAG SKA SITTA UPPE HELA JÄVLA NATTEN, FÖR JAG KOMMER INTE KUNNA SOVA! ... toppen, som om jag kommer bli friskare nu..


den såg ut exakt sådär, eller ja förutom att den var randig och typ glänsig..
(bild lånad från google. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0