ny sommar design!

jag som skulle äta glass men ist låg jag i sängen och kolla på tv. vi ska äta glass imorgon ist tror jag. och morbror kom hit och hjälpte mig med webkameran så nu funkar den, och jag har fått tillbaka min systemkamera! happy face.

just nu:
sitter jag och pratar med folk på msn och funderar på att kolla på rasie your voice. en av mina favorit filmer, så himla underbar är den :)! har ni inte sett den så ta då och kolla på den tycker jag. annars gör ni ett stort misstag.
och som ni ser så har jag ny design, tusen tack frida för hjälpen! blev super nöjd faktiskt. ny profilbild ska jag ta och fixa om några minuter oxå. men uppdaterar efter filmen om jag inte har somnat då, men de tror jag inte jag gör, för jag och filippa skulle prata på msn hela natten så. hah, aja. k y s s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0